دیدبازار با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه ایرانیان عزیز و البته با استمداد از درگاه باریتعالی برای رفع شر ویروس کرونا از سر جوامع انسانی اطلاعیه ای پیرامون سفارشات ثبت شده بدین شرح صادر نمود.

بسمه تعالی

با توجه به ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی اصناف، بازار و انبار کالا؛ ضمن عرض عذرخواهی اعلام می کنیم که :

1- طبق وعده صورت داده، کارشناسان فروش دیدبازار از روز شنبه مورخه 1399/1/16 در دفتر دیدبازار مستقر و پیگیر سفارشات ثبت شده در ایام تعطیلات هستند.

2- کارشناسان فروش دیدبازار با اولویت بندی سفارشات ثبت شده با تمامی مشتریان تماس خواهند گرفت و سفارشات ثبتی را تعیین تکلیف می کنند.

3- عزیزان و خریدارانی که تمایل دارند سریعتر نتیجه سفارشات ثبتی خود را بخدانند میتوانند با شماره تلفن 38951 - 021 با کارشناسان فروش دیدبازار تماس حاصل نمایند.

4- با توجه به تامینی بودن بیش از 95 درصد اقلام نمایش داده در سایت دیدبازار و تعطیلی دنباله دار اصناف، بازار و برخی انبارها تا اطلاع ثانوی؛ امکان تحویل این اقلام وجود ندارد و در اولویت بندی اطلاع رسانی کارشناسان ما در نوبت آخر قرار خواهند گرفت.

5 - خریداران شهرستانی کالاهای سنگین نیز توجه داشته باشند با توجه به اعمال محدودیت های ترددی پیش بینی شده در طرح فاصله گذاری اجتماعی؛ امکان ارسال بار به شهرستانها تا زمان مقتضی نخواهد بود.